Forum Po ślubie ... Strona Główna Po ślubie ...
Rozmowy o wszystkim i o niczym ....
Po ślubie ...
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Odpowiedz do tematu    Forum Po ślubie ... Strona Główna -> Nasz regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosia
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 5533
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post Wysłany: Pon 20:00, 22 Sty 2007    Temat postu: Regulamin

1. Zalogowani użytkownicy mogą bezpłatnie korzystać z forum, aby wymienić informacje, opinie, komentarze.
2. Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator forum nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum.
3. Zabrania się:
- umieszczania na łamach forum postów sprzecznych z prawem, związanych z pornografią, narkotykami, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej etc. oraz treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, naruszających prawa innych osób itp.
- umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści erotycznych dla osób poniżej 18 roku życia
- umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści takich jak odnośniki oraz sumy kontrolne do licencjonowanych gier, programów, muzyki, filmów i innych produktów objętych prawem autorskim
4. Informacje dotyczące Założycieli, Moderatorów, Użytkowników i Przeglądających (takie jak numery IP, adresy e-mail, dane przeglądarek internetowych) są przechowywane przez właściciela domeny fora.pl i w razie potrzeby będą udostępniane wymiarowi sprawiedliwości i organom ścigania.
Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety.
5. Na forum niedopuszczalne jest umieszczanie treści zawierających przekazy reklamowe. Nie umieszczamy jakichkolwiek ofert czy reklam, podawania nazw firm, linków, danych teleadresowych.
6. Administrator forum zastrzega sobie prawo do usuwania treści, o których mowa w pkt 3-5 regulaminu.
7. Osoby nie stosujące się do zasad niniejszego regulaminu będą ignorowane, ich posty usuwane, a w skrajnych przypadkach osoby te będą banowane lub usuwane z listy użytkowników forum.
8. Użytkownik zobowiązany jest zadbać o porządek na forum, czyli:
• Zabrania się rejestrowania na więcej niż jedno konto przez jednego użytkownika..
• Każdy nowy użytkownik powinien przedstawić się na forum, jeżeli tego nie zrobi jego konto zostaje usunięte po 7 dniach od zalogowania.
• Należy unikać zakładania wątków dotyczących tematów już omówionych i/lub kwestii uznawanych na forum za oczywiste. By tego uniknąć, należy używać wyszukiwarki forum. Ilość tematów na forum jest spora i istnieje duża szansa, że ktoś zadał już pytanie, które chcesz zadać.
• Nowe wątki należy zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej. Wątki założone na niewłaściwych działach będą przenoszone przez Moderatorów na odpowiednie działy.
• Nie wolno umieszczać podobnych tematów/postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie będzie postrzegane jako zaśmiecanie forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku (w którym była o tym mowa) zamiast zakładać nowy. Wątki zdublowane będą kasowane przez Moderatorów.
• Należy unikać odchodzenia od głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań (sprawy prywatne należy załatwiać przez PW).
• Maksymalne wymiary zdjęć umieszczonych w podpisie nie mogą przekroczyć 450x600 pikseli.
9. Administrator dołoży wszelkich starań w celu prawidłowego działania forum.
10. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Administrator forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdym czasie.
11. Korzystanie i używanie forum przez Użytkowników i Przeglądających jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.


Ostatnio zmieniony przez Gosia dnia Śro 13:25, 31 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Gosia
Administrator
Administrator


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 5533
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post Wysłany: Wto 21:34, 10 Kwi 2007    Temat postu:

W związku z zaistniałymi ostatnio sytuacjami wprowadzamy nową zasadę dotycząca nowych użytkowników.

Na nasze forum będą miały dostęp osoby zaproszone tylko i wyłącznie przez użytkowników z odpowiednim stażem, powyżej 100 postów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Alka
profesor
profesor


Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 8774
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

Post Wysłany: Wto 14:58, 01 Lut 2011    Temat postu:

Nowy Punkt regulaminu:
Konta osób, ktore przez okres minimum 3 miesięcy nie uczestniczyły aktywnie w życiu forum (nie napisały żadnych postów), zostaną zablokowane. W celu odblokowania konta należy skontaktować się z Adminem lub Moderatorem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Po ślubie ... Strona Główna -> Nasz regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Design by ArthurStyle
Regulamin